Forum Ogrodnicze FloraForum.net - Archiwum wiadomości
Rejestracja i pisanie postów - wyłączone
Do dyskusji zapraszamy do naszego nowego forum

www.floraforum.pl

FloraForum
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PHALENOPSIS cz2
Autor Wiadomość
justysia 

Wysłany: 2 Październik 2007, 20:39   

Cześć
Jestem początkująca w tym temacie. Znajomy mi polecił to forum. Potrzebuję Waszej pomocy. Dostałam pięknego phalenopsis miesiąc temu i chyba kwiatuszek umiera. Liście są pomarszczone a ja nie wiem jak mu pomóc. Obejrzałam dokładnie korę i jest na niej zielony nalot - to chyba glony. Korzenie są lekko zielone wpadające w szary takie jakby pomarszczone też. Może przesadzenie do nowego podłoża by pomogło ? Jednak nie mam pojęcia gdzie się kupuje coś takiego żeby nie zaszkodzić jeszcze bardziej. Czy da się mu jeszcze jakos pomóc ?
Na razie przestawiłam go tylko na inne okno. Nie wiem jak mu mogłam zaszkodzic, od kiedy go dostałam był tylko raz podlewany a i tak liście się pomarszczyły :-( (. Gdzie popełniłam bląd ? Bardzo proszę pomóżcie mi go postawić na nogi .
J.

Monika:) 

Wysłany: 2 Październik 2007, 20:50   

justysia, moim zdaniem twój storczyk jest przesuszony, ale nie jestem w tym temacie ekspertem więc zajrzyj tu: http://www.floraforum.net...adowa-vt715.htm

kasia 

Wysłany: 3 Październik 2007, 09:27   

fotke wstaw,jak sie liscie marszcza to rownie dobrze moze byc zalanie jak i przesuszenie,pokaz nam jego korzenie

Monia123 

Wysłany: 3 Październik 2007, 12:24   

Aletea napisał/a:
czy czekacie z podlewaniem aż całe podłoże w wazonie przeschnie czy sugerujecie się raczej kolorem korzeni??