Aniutka , w tych wszystkich marketach równo umierają. Bydgoszcz też jest bardzo uboga w ładne roślinki. Jedynie w OBI czy Liroy Merlin coś fajnego można dostać, Ikei tez nie ma a o Castoramie lepiej nie mówić. Czasem coś fajnego można znaleźć w zwykłej kwiaciarni.
Sama się zdziwiłam, jak w zeszłym tygodniu zupełnie przypadkowo w kwiaciarni kupiłam adenium.
Masz rację Aniutka. Ale Ikeę podobno już zaczynają budować na Ustowie. No i Leroy Merlin też już niedługo ma być. Gorzej z Obi... Ale za to mamy Bloemexim na Przecławiu. Tam to dopiero jest wybór, że ho ho.
Ja wiem, że na pewno zrezygnuję z kupowania roślin w tych wszystkich tescach, realach i innych cerfurach zawsze coś do domu przyniosę, jak nie przędziorka, to wełnowce poza tym obsługa zalewa roślin.
W kwiaciarni P. Skrzydlewskiej ostatnio znalazłam piękne peperomie za 5zł każda paprotki po 8zł, a hoje (nie znam się to nie powiem jakie) po 16zł
Aniutka, ja mieszkam na Pogodnie niedaleko rynku. A Leroy budują na Golisza chyba gdzieś. Podobno już miało być otwarcie na początku wakacji, ale widać coś im się przedłużyło. W każdym bądź razie już dość dawno trąbili, że poszukują pracowników do sklepu. A Ikea to może za 2 lata... Cholera wie.
Tellerko wyprzedzilaś moje mysli.Ostatnio jak ktoś podal,że przypadkiem byl w biedronce i kupil fiolki w przystępnej cenie poszlam i okazalo się ,że u nas też one są. Wtedy pomyślalam sobie ,że to świetny sposób informowania siebie nawzajem o różnych promocjach i dostawach w w sklepach.Przecież nie zawsze chodzimy po wszystkich ogrodniczych sklepach i może coś umknąc naszej uwadze.A tak dzięki forum możemy być na bierząco .tylko portfele trzeba mieć grubsze To naprawdę świetny pomysl
Fajne jest to, że asortyment sklepów jest taki sam w całej Polsce. U nas w Kafulandzie też są gloksynie, ale w straszliwym stanie, brrr. Pleśń na palec. Zgnilizna. Sodoma i Gomora w doniczce.